0

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند

۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، مجید آوج بعدازظهر پنج‌شنبه در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کردستان اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج، ارائه مشاوره ازدواج و خانواده، برگزاری جشن‌های ازدواج آسان، پیگیری تسهیلات ازدواج جوانان از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان از مهمترین فعالیت‌هایی بود که به همت و پیگیری این معاونت در طول سال گذشته با جدیت انجام شد.
وی افزود: ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده و یک مرکز همسان‌گزینی در سطح استان کردستان توانسته اند با همکاری و پیگیری معاونت امور جوانان این اداره کل مجوز فعالیت خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت نمایند.
معاون امور جوانان همچنین از آغاز فعالیت مرکز خدمات تسهیل ازدواج جوانان تحت عنوان وصال شیرین در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: افزایش تعداد مراکز مشاوره جوانان و خانواده در دستور کار این معاونت قرار دارد.
این دیدار به منظور ارزیابی فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در سال گذشته و همچنین بررسی زمینه توسعه همکاری و افزایش تعامل و هم سویی در انجام کارهای حوزه جوانان با ثبت احوال استان انجام شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *