0

امکانات و تفریحات ساحلی در بوشهر تقویت می‌شود/ ایجاد کمپ غواصی

امکانات و تفریحات ساحلی در بوشهر تقویت می‌شود/ ایجاد کمپ غواصی
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات شنبه‌شب در بازدید از سواحل و بررسی خدمات رسانی به مهمانان و گردشگران نوروزی در استان بوشهر اظهار داشت: سواحل استان بوشهر ظرفیت بی نظیری است که تاکنون از آن برای توسعه استان استفاده نشده است.
وی اضافه کرد: دولت سیزدهم و با تلاش‌های استاندار بوشهر در جهت برنامه‌های راهبردی برای ساماندهی آن در زمینه‌های مختلف زیرساختی، سرمایه گذاری، اقتصادی، امنیت اجتماعی و فرهنگی گام‌های مؤثری برداشته شده و در دست اجرا است تا نقش این نعمت خدادادی در رشد اقتصادی استان ملموس شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در بازدید از محل قرارگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، فرماندهی نیروهای انتظامی، پایگاه خدمات رسانی نیروهای هلال احمر و پایگاه اورژانس و امداد جاده‌ای و ایستگاه اتباع امور خارجه از خدمات دهی آنان به مسافرین و گردشگران نوروزی قدردانی و از نقاط نوار ساحلی بازدید کرد.
پورات گفت: در این بازدید نقاط ضعف و مشکلات موجود برخی از نقاط ساحلی مورد بررسی قرار گرفت و دستور تسریع در رفع مشکلات و موانع مورد نظر به ادارات ذی ربط صادر شد.
ایجاد کمپ غواصی و اسکله معلولان
وی با تجلیل از خدمات گروه‌های جهادی به مسافرین نوروزی نسبت به همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی با آنان تاکید کرد و گفت: در ادامه از نحوه برگزاری و کیفیت برنامه‌های فرهنگی و نقاط خطر آفرین دریا و سواحل بازدید انجام شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در زمینه ساماندهی سواحل، بر روی جانمایی کمپ غواصی، اسکله معلولان، کلوپ اختصاصی بانوان، کمپ‌های ورزشی و سایر امکانات و تفریحات ساحلی نیز سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم داشته‌ایم.
وی عنوان کرد: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه گردشگری پایدار است و بخصوص سواحل این استان با ماسه‌های مرجانی و دریایی شفاف و زلال آن با تنوع دید و منظر آن، جاذبه‌ای بسیار زیاد برای گردشگران و مسافران دارد که در دولت سیزدهم برنامه ریزی و هدف گذاری در راستای توسعه و تقویت آن در اولویت قرار گرفته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *