0

بازدیدیک میلیون و ۶۰۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه

بازدیدیک میلیون و ۶۰۰هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه
بازدید 26

داریوش فرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ۲۴ اسفند تا پایان روز ۱۰ فروردین جمعاً ۱۵۴ هزار و ۳۵۱ مسافر نوروزی در مراکز اقامتی استان کرمانشاه اسکان پیدا کردند.
وی ادامه داد: از این تعداد ۵۷ هزار و ۵۷۸ نفر در مراکز اقامتی رسمی، ۸۸ هزار و ۴۸۷ نفر در مراکز اقامتی غیررسمی، ۸۲۸۶ نفر نیز در مراکز اقامتی اضطراری اسکان پیدا کرده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از بازدید یک میلیون ۶۳۳ هزار و ۶۲۴ گردشگر نوروزی از جاذبه‌های استان خبر داد و گفت: در این مدت ۷۱۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی، ۴۵۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی و ۲۰۰ هزار نفر نیز از جاذبه‌های تفریحی بازدید کرده‌اند.
فرمانی افزود: آمار بازدید از جاذبه‌های دست‌ساز، موزه‌ها، مذهبی و فرهنگی نیز بالا بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۱۳۳۳ فقره بازدید نظارتی نیز از تأسیسات گردشگری استان انجام شده، گفت: ۶۳۳ فقره بازدید از مراکز اقامتی، ۲۴۹ فقره بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۵۵ فقره بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی بوده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه یادآور شد: به دنبال اجرای این بازدیدهای نظارتی، برای ۸۲ واحد تشویق، ۱۷۲ واحد تذکر، ۲۶ واحد اخطار کتبی و پنج واحد نیز تعلیق و تعطیلی صادر شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *