0

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی پیام بزرگ به جهانیان صادر کرد

حضور پرشور مردم در محفل قرآنی پیام بزرگ به جهانیان صادر کرد
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در بزرگترین گردهمایی قرآن دوستان در دهکده قرآنی چارک شهرستان دشتی اظهار داشت: از مردم استان بوشهر و روستای چارک که در روز شهادت امیرالمؤمنین علی علیه السلام حماسه قرآنی به پا کردند تقدیر می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: این حضور پرشور نشان می‌دهد مردم استان بوشهر و روستای چارک ریشه در قرآن دارند و این کار بزرگی است که علما انجام انجام دادند و تلاش گران عرصه قرآنی آن را گسترش دادند.
صفایی بوشهری ادامه داد: تنها راه نجات انسان رجوع به قرآن و عترت است و استان بوشهر بر پایه قرآن و عترت و ولایت مداری حرکت و پایتخت مقاومت، بصیرت و بیداری بر اساس پایه‌های فرهنگی قرآن و مکتب اهل بیت است.
وی ادامه داد: این حضور باشکوه نشان از تاریخ پرشکوه قرآنی استان است و این فرهنگ در تاریخ استان بوده است.
صفایی بوشهری تصریح کرد: این حضور قرآنی نشان می‌دهد مردم هیچ گاه دین و اسلام و علی (ع) را فراموش نمی‌کنند و همه چیزشان با دین تعریف می‌شود.
وی افزود: این حضور پرشور مردم در این محفل پیام بزرگ بزرگ به جهانیان صادر کرد که ما با قرآن هستیم و زندگی قرآنی داریم و جانمان در راه قرآن و دین می‌گذاریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *