0

۱۶ مورد تخلف تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان کشف شد

۱۶ مورد تخلف تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان کشف شد
بازدید 18

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا خراسانیان غروب سه شنبه در بازدید از اراضی کشاورزی شهر سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۱۶ مورد تغییر اراضی کشاورزی در استان سمنان کشف شده است، ابراز داشت: هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است.
وی ضمن بیان اینکه با تغییر اراضی کشاورزی برخورد و ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب خواهند شد، افزود: حفظ کاربری از جمله مواردی که در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان قرار دارد.
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه بیشترین میزان کشف تغییر اراضی کشاورزی با ۹ مورد مربوط به شهرستان مهدی‌شهر بوده است، ابراز داشت: دو مورد در شهرستان سمنان و پنج مورد دیگر در شهرستان شاهرود اتفاق افتاده است.
خراسانیان ضمن بیان اینکه سال گذشته ۴۵۸ مورد ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان سمنان شناسایی شد، تصریح کرد: رسیدگی به برخی از این پرونده‌ها مختومه و تعدادی هنوز در دست اجرا هستند.
وی با تاکید بر اینکه دلالان و سوداگران زمین با استفاده از ناآگاهی مردم آن‌ها را در دام تغییر کاربری غیر مجاز انداخته و ضرر و زیان زیادی به خریداران اراضی کشاورزی می‌زنند، افزود: شهروندان باید قبل هر گونه معامله این‌گونه اراضی حتماً با امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی مشورت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *