0

کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس در ماهشهر پلمب شد

کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس در ماهشهر پلمب شد
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله قنواتی اظهار کرد: در بازرسی‌های کارشناسان بهداشتی دامپزشکی شهرستان ماهشهر، یک کارگاه غیرمجاز تولید سوسیس و کالباس کشف و با دستور مقام قضائی و همکاری پلیس اماکن پلمب شد.
وی افزود: فرد خاطی در یک واحد مسکونی نسبت به راه‌اندازی کارگاه غیر بهداشتی تولید سوسیس و کالباس فاقد مجوزهای بهداشتی از مراجع ذیصلاح اقدام می‌کرد که ضمن تشکیل پرونده توسط واحد حقوقی دامپزشکی بندر ماهشهر برای فرد خاطی، اقلام غیر بهداشتی ضبط و با دستور مقام قضائی توسط کارشناسان این اداره معدوم شد.
قنواتی با بیان اینکه جامعه دامپزشکی در مسائل بهداشتی و تأمین امنیت غذایی مسامحه نمی‌کند، گفت: کارشناسان بهداشتی دامپزشکی بندر ماهشهر ضمن بازدید و نظارت بهداشتی بر فعالیت مراکز مورد نظر در صورت مواجهه با موارد و تخلف‌های بهداشتی، با هماهنگی و اخذ دستور از مراجع قضائی نسبت به برخورد قانونی با متخلفان و حذف واحدهای آلوده اقدام فوری انجام می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *