0

رشد ۳برابری اسکان مسافران نوروزی در دماوند

رشد ۳برابری اسکان مسافران نوروزی در دماوند
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، علی افضلی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق آمار ارائه شده طی ایام نوروز سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۴ هزار و ۳۲۵ مسافر و گردشگر جهت بازدید از جاذبه‌های گردشگری در دماوند حضور پیدا کردند.
وی اظهار کرد: بر اساس گزارش یاد شده امسال سیاه چادر و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در ورودی شهر دماوند دایر شده بود که در به طور کلی ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر مسافر نوروزی از این مجموعه بازدید داشتند.
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دماوند گفت: کلیه تمهیدات لازم با همکاری سایر دستگاه‌های ستاد خدمات سفر شهرستان دماوند با تشکیل ۱۸ کمیته جهت خدمات‌رسانی نوروزی و ماه رمضان برای مهمانان فراهم شده بود.
افضلی ادامه داد: همچنین بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری در نوروز امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته و در مجموع ۱۵ هزار و ۹۰۳ نفر مسافر نوروزی در مراکز اقامتی دماوند اسکان یافته‌اند، که بر این اساس دماوند با رشد سه برابری اسکان مسافران نوروزی در استان تهران رتبه نخست را کسب کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *