0

روز قدس اقتدار اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را به نمایش می‌گذارد

روز قدس اقتدار اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را به نمایش می‌گذارد
بازدید 18

جعفر توان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: ملت غیور ایران اسلامی در طول ۴ دهه گذشته همواره روز جهانی قدس، یادگار حضرت امام خمینی (ره) را پاس داشته‌اند و امسال نیز تمام شرایط مهیاست تا در سراسر ایران اسلامی و به ویژه شهرستان سقز، روز قدسی متفاوت و ماندگار و باشکوتر از همیشه رقم بخورد.
وی با محکوم کردن حملات وحشیانه و نسل کشی رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل و همچنین با تسلیت حادثه شهادت سرداران رشید اسلام در سوریه که خون این عزیزان، موجب جوشش و خروش و تحرک تازه‌ای در جبهه مقاومت و جهان اسلام و تسریع در نابودی اسرائیل خواهد شد، از عموم مردم خواست تا برای پاسداشت روز قدس، امیدواری و دلگرمی مردم غزه و مردم فلسطین و نمایش وحدت و اقتدار اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ساعت ۹:۴۵ در میدان قدس حضور یابند.
فرماندار سقز اذعان کرد: امسال عملیات پیروزمندانه «طوفان‌الاقصی» و شکست غیرقابل ترمیم رژیم جعلی صهیونیست در ادامه سلسله مبارزات جبهه مقاومت ثابت کرد که آزادی قدس شریف نه تنها قطعی بلکه نزدیک است.
توان اضافه کرد: قطعاً، حضور مردم در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس ۱۴۰۳ به عنوان اولین راهپیمایی روز جهانی قدس پس از دور جدید مبارزات ملت فلسطین با رژیم غاصب صهیونیسم بیش از هر راهپیمایی از این نوع اهمیت دارد و برای جبهه مقاومت امیدآفرین و تعیین کننده است و نابودی رژیم غاصب اسرائیل را تسریع خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *