0

بیش از ۸۸ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد

بیش از ۸۸ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
بازدید 19

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام صیادی گفت: طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت که در این بازه زمانی تیم‌های مختلف سلامت از جمله اورژانس، کارشناسان بهداشت محیط، غذا و دارو، درمان و گروه‌های دیگر با هدف ارائه خدمات مطلوب در ایام نوروز فعال بودند.
وی مطرح کرد: از ابتدای اجرای این طرح در بخش اورژانس پیش بیمارستانی بیش از ۲۸ هزار تماس با اورژانس البرز برقرار که به بیش از ۱۱ هزار مأموریت منجر شده که از این تعداد بیش از ۱۰ هزار مأموریت غیرتصادفی و ۹۶۰ مأموریت تصادفی بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: در ایام نوروز بیش از ۹۷ هزار نفر به اورژانس بیمارستان‌های استان و ۲۲۶ نفر به ایستگاه‌های سلامت نوروزی مراجعه کرده‌اند.
صیادی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش بهداشت خاطرنشان کرد: بیش از ۸۹ هزار بازدید نظارتی توسط کارشناسان بهداشت محیط از تمامی مراکز تهیه، تولید و عرضه مواد غذایی در استان انجام و به صدور بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ اخطار کتبی و پلمب ۳۴۱ مرکز منجر شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: در بازدیدهای بهداشتی انجام شده بیش از ۸۸ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم و بیش از ۱۵۵ هزار مورد کنترل کیفی مشخصات مواد غذایی در محیط در محل انجام شده است.
وی با اشاره به بازدیدهای شبانه روزی هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان عنوان کرد: ۷۷ مورد بازدید مدیریتی از بیمارستان‌ها و ۷۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز درمانی و تشخیصی انجام شده است.
صیادی مطرح کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی ۷۱۲ بازدید نظارتی از داروخانه‌های سطح البرز و ۱۱۰ بازرسی از واحدهای تولیدی سلامت محور استان انجام شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *