0

تجربیات بازنشستگان مرزبانی استفاده می‌شود

تجربیات بازنشستگان مرزبانی استفاده می‌شود
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی ظهر چهارشنبه در دیدار رئیس کانون بازنشستگان گفت: با عنایت به اینکه یکی از مهمترین سرمایه‌های یک سازمان بازنشستگان هستند و این عزیزان تجربه گران بهای ۳۰ ساله و گاهی بیشتر از آن را دارند و باید از تجربیات ارزشمند آنها در راستای مدیریت و سازماندهی نهایت استفاده را برد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در این دیدار از بازنشستگان به عنوان صاحبان تجربه و افراد تأثیرگذار در روند پیشرفت و بالندگی جامعه نام برد و بر فرهنگ‌سازی به منظور بالاتر بردن شأن و جایگاه این قشر و شناخت بیشتر ظرفیت‌های بالقوه آنان در جامعه تأکید کرد.
رئیس کانون بازنشستگان استان بوشهر نیز ضمن تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان گفت: به پاس گرامیداشت سی سال زحمت‌های صادقانه و طاقت فرسای بازنشستگان که نقش مهمی در تأمین نظم و امنیت داشتند.
سرهنگ باقری اضافه کرد: بر خود وظیفه می‌دانیم تا به طور مستمر از آنها دیدار و دلجویی و از تجربه‌های گران بهای آنان استفاده کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *