0

نهضت ملی مسکن گامی مهم در راستای کاهش هزینه مسکن است

نهضت ملی مسکن گامی مهم در راستای کاهش هزینه مسکن است
بازدید 21

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مسکن بیجار اظهار کرد: خوشبختانه بعد از چندین سال بر اساس سرشماری مراکز بهداشت نرخ جمعیت در شهرستان بیجار افزایشی شده و از کاهش جمعیت فاصله گرفته‌ایم.
وی افزود: پروژه نهضت ملی مسکن گامی است در راستای کاهش هزینه‌های مسکن چرا که هزینه مسکن در بیجار بسیار بالا است و اجرای این طرح‌ها می‌تواند از تورم قیمت مسکن جلوگیری می‌کند.
محبیان تاکید کرد: تمامی مدیران خدمات رسان در بیجار همکاری خوبی دارند و از هیچ تلاشی در راستای نهضت ملی مسکن فروگذار نخواهند بود.
فرماندار بیجار عنوان کرد: لازم است از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم و در راستای ساخت نهضت مسکن ملی تلاش ویژه ای باید داشته باشیم تا این موضوع در کمترین زمان ممکن به سر انجام برسد.
محبیان به موضوع آب در بیجار نیز اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه از لحاظ بارش شهرستان بیجار وضعیت خوبی ندارد و لازم است در این زمینه تمهیدات لازم صورت بگیرد تا با بحران آب در این شهرستان مواجه نشویم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *