0

آموزش هویت‌شناسی از مهم‌ترین اولویت‌های تعلیم و تربیت

آموزش هویت‌شناسی از مهم‌ترین اولویت‌های تعلیم و تربیت
بازدید 47

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد استانی کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ) که با حضور اعضای این کمیته در سالن زنده یاد موحدی اداره کل برگزار شد، رسول شیدایی به عنوان رئیس این کمیته با بیان اینکه برگزاری کنگره‌ها و زمینه سازی معرفی بزرگان به نسل جدید قابل تقدیر است، اظهار داشت: در کمیته کودک و نوجوان کنگره خواهر دباغ باید از ظرفیت خود دانش آموزان نیز به نحو احسن استفاده شود.
شیدایی با اشاره به اینکه این کنگره فرصت مناسبی است که الگوی زن مسلمان به درستی تبیین شود تا خدای نکرده قشر نوجوان و جوان ما آنچه از حقیقت زن می‌بینند، چیزی که غرب آن را معرفی می‌کند، نباشد.
وی با بیان اینکه تجلیل از مقام خواهر دباغ وظیفه همه ما است، خاطرنشان کرد: در ایام کنگره باید به سراغ جامعه هدفی برویم که در معرض شبهات فراوان در حوزه بانوان قرار دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی ما بحث تعلیم و تربیت فرزندان است، اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های تعلیم و تربیت، آموزش هویت شناسی و معرفی الگوهای انقلاب و اسلام به کودکان و نوجوانان است.
وی با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه زن در اسلام، اظهار داشت: در این کمیته می‌بایست ابعاد شخصیتی و اثرگذار بانوی مجاهد و انقلابی سرکار خانم مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ) به نحو احسن برای دانش آموزان سراسر استان بازگو شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *