0

شاهد یک فوتبال واقعی بین دو تیم تراکتور و سپاهان بودیم

شاهد یک فوتبال واقعی بین دو تیم تراکتور و سپاهان بودیم
بازدید 29

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و سپاهان افزود: خیلی خوشحال هستم در تبریز حضور دارم و واقعاً شگفت زده شدم از اینکه مشاهده کردم یک ساعت و نیم مانده به شروع بازی کل ظرفیت ورزشگاه پر شده بود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به موضوع که عملکرد هواداران نسبت به ۲ تیم بهتر بود، عنوان کرد: نظر جالبی است ولی معتقد هستم در زمین بیشتر دعوا بود تا بازی فوتبال.
مورایس در پاسخ به سوال که عدم نتیجه گرفتن علی رغم داشتن خط حمله منسجم در لیگ فوتبال، اذعان داشت: ما همیشه نگرانی نسبت به گل نزدن‌ها و حتی گل خوردن هایمان داریم ولی این بخشی از فوتبال است و حتی به لحاظ داشتن مهاجم قوی در فوتبال دنیا نیز شاید نتوان گل بدست آورد.
وی در پاسخ به این سوال که ادامه راه سپاهان را چگونه می‌بینید؟ اظهار کرد: امیدواریم با بهتر شدن روند بازی و عملکرد بازیکنان دیدارهای آتی را با برد پشت سر بگذاریم.
تیم سپاهان با تساوی بدون گل در مصاف با تراکتور ۳۸ امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال تکیه زده و نیم نگاهی به بازی معوقه خود با تیم ذوب آهن دارد تا با کسب سه امتیاز آن بازی جایگاه تراکتور را تصاحب کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *