0

۱۷ تیم هلال احمر راهپیمایی روز قدس زنجان را پوشش می دهند

۱۷ تیم هلال احمر راهپیمایی روز قدس زنجان را پوشش می دهند
بازدید 17

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی گفت: در مراسم باشکوه روز قدس، ۱۷ تیم عملیاتی متشکل از ۱۲۰ امدادگر و نجاتگر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود در مسیرهای راهپیمایی مستقر و در صورت نیاز امدادرسانی را انجام خواهند داد.
وی تاکید کرد: علاوه بر این نیز هفت مرکز پاسخگویی، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، یک تیم امداد هوایی همراه با بالگرد و یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات در حالت آماده باش برای ارائه خدمات امدادی هستند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم‌های امدادی همراه با آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی استان مستقر خواهد شد.
هاشمی از فعالیت تیم‌های اعضای جوانان در این راهپیمایی خبر داد و افزود: هفت ایستگاه سلامت و فضای دوستدار کودک نیز در همه شهرستان‌های استان زنجان فعال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با حضور اعضای جوانان در این ایستگاه‌ها تست فشار خون انجام و فضایی برای نقاشی کودکان حاضر در راهپیمایی نیز ایجاد می‌شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم‌های عملیاتی هلال احمر در پایگاه‌های ثابت و موقت امداد و نجات جاده‌ای نیز در مسیرهای مواصلاتی استان آماده ارائه خدمات امدادی شبانه روزی هستند.
هاشمی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *