0

۸۲۴ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد

۸۲۴ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه اصفهان انجام شد
بازدید 45

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن کحال‌زاده در خصوص وضعیت سفر و مسافر در بخش هوایی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ اظهار داشت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ماه امسال تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه اصفهان ۸۲۴ پرواز بود.
وی با بیان اینکه از این تعداد، ۶۶۲ پرواز داخلی و ۱۶۲ پرواز خارجی بوده، گفت: در مجموع تعداد ۹۴ هزار و ۵۶۴ مسافر با این پروازها در فرودگاه اصفهان اعزام و پذیرش شدند.
رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان اضافه کرد: در این بازه زمانی تعداد ۳۷ هزار و ۹۴۹ مسافر پروازهای داخلی و تعداد ۹ هزار و ۷۰۱ مسافر پروازهای خارجی به‌وسیله هواپیما از فرودگاه اصفهان خارج شدند.
وی افزود: در این مدت در مجموع ۴۶ هزار و ۹۱۴ مسافر نوروزی شامل ۳۷ هزار و ۱۴۵ مسافر پروازهای داخلی و تعداد ۹ هزار و ۷۶۹ مسافر پروازهای خارجی از خدمات فرودگاه اصفهان بهره‌مند و وارد اصفهان شدند.
کحال‌زاده در خصوص پرترافیک‌ترین روزهای فرودگاه اصفهان خاطرنشان کرد: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ لغایت ۱۳ فروردین ماه امسال، روزهای دوم و نهم فروردین ماه بیشترین پرواز داخلی و روزهای ۲۷ و ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ و پنجم و هفتم فروردین ماه سال جاری بیشترین پرواز خارجی انجام شده‌است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *