0

غزه موجب اتحاد مسلمین شد/ ضرورت حضور همگان در راهپیمایی روز قدس

غزه موجب اتحاد مسلمین شد/ ضرورت حضور همگان در راهپیمایی روز قدس
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا فلاح نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم عصر پنجشنبه در جمع مداحان و شاعران اهل بیت علیهم السلام با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس گفت: راهپیمایی هر سال روز قدس با شکوه خاصی برگزار می شود و امسال نیز شرایط متفاوتی را شاهد هستیم که نه تنها امت اسلام، بلکه آزادی خواهان دنیا هم جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.
نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر فرمودند که اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید گفت: بر همین اساس اسراییل احساس می‌کرد، به سمت نابودی و زوال خود پیش می رود و به همین دلیل یهودیان عنود که از صدر اسلام تاکنون جنایات زیادی انجام دادند و امروز در غزه فاجعه می آفرینند، دست به هر کاری زدند تا نابودی آنان محقق نشود.
فلاح ادامه داد: اسراییل به دنبال تثبیت خود است که در این راستا جنایات زیادی را مرتکب می‌شود و شهدای اخیر حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس در سوریه به کنسولگری ایران، جز یاران نزدیک شهید حاج قاسم سلیمانی بودند و اسراییل تصور می کند با این گونه اقدامات می تواند برای خود موقعیتی جدید ایجاد و از شکست های خورده در جنگ غزه فرار کند که البته امروز همه دنیا این جنایت را محکوم کردند.
پیشکسوت شعر آیینی کشور ادامه داد: غزه موجب اتحاد مسلمین شده است و همه مسلمانان از شیعه و سنی در یک صف واحد قرار گرفتند و در دفاع از آرمان فلسطین شریف در صحنه حضور دارند.
وی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی امسال روز قدس برای همگان واجب است و آنان که مشکلی ندارند باید در این صحنه حضور پیدا کنند.
فلاح با بیان اینکه جمهوری اسلامی نیز انتقام شهدای خود را خواهد گرفت افزود: اسراییلی ها ضد اسلام و بشریت هستند و خوی درندگی دارند و امروز مردم غزه گرسنه هستند و با دشواری و سختی زندگی می‌کنند که حضور در عرصه راهپیمایی روز قدس و دفاع از مظلومان غزه و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برای همگان امری ضروری و لازم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *