0

برپایی محافل قرآنی باید گسترش یابد

برپایی محافل قرآنی باید گسترش یابد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در محفل انس با قرآن که در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: کسی که با قرآن آشنا شود، قدرت تشخیص حق از باطل را پیدا می‌کند.
وی بیان کرد: قرآن به عنوان قطب نما، انسان را با خدای خود و فطرت پاک آشنا کرده و به بالاترین درجه الهی نزدیک می‌کند.
استاندار خوزستان گفت: جامعه قرآنی استان باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و این محافل قرآنی باید تکثیر تا جوانان ما بیشتر به قرآن گرایش یابند.
وی افزود: برپایی محافل قرآنی سبب انسان سازی و تحول اجتماعی شده و موجب تغییر رفتار در انسان‌ها می‌شود، خوشبختانه جلسات قرآنی فاخر و سرشار از معنویت در سطح استان در حال برگزاری است که جای تقدیر دارد.
حسینی محراب با بیان اینکه قرآن بهترین پناهگاه برای مصون ماندن از آسیب‌های اجتماعی است گفت: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند مأنوس شدن با مفاهیم والای قرآنی و الهی است.
وی، برگزاری محفل‌های قرآنی را از دستاورهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و خواستار اهتمام هر چه بیشتر مساجد و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی استان در این زمینه شد.
استاندار خوزستان افزود: انس با قرآن و بهره گیری از تعالیم و والای آن یکی از مهمترین ابزارها در جهت حفظ و تقویت سلامت روحی و روانی انسان است.
وی افزود: پیامبر کتاب خدا و اهل بیتش را در بین ما مسلمانان و شیعیان باقی گذاشت و تا زمانی که ما به این ۲ امر گرانبها توسل کنیم گمراه نمی‌شویم.
حسینی محراب گفت: ما اگر به قرآن نزدیک شویم همه حفره‌ها بسته شده و هویت اسلامی در مقابل هویت کفر حفظ خواهد شد همچنین اگر قرآن را در متن زندگی آوردیم، اسلام در جامعه تحقق پیدا می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *