0

بزرگترین محفل قرآنی به همت دانش‌آموزان برپا شد

بزرگترین محفل قرآنی به همت دانش‌آموزان برپا شد
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، کلام الله صفری شامگاه یکشنبه در محفل انس با قرآن که با حضور دانش آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با محوریت «زندگی با آیه ها» در مهدیه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در ۶ ساحه تربیتی و آموزشی براساس سند تحول بنیادین تربیت و تعالی می یابند شایسته است تا با پیام و مفاهیم قرآنی در مسیر تربیت و تعالی بیشتر آشنا شوند.
وی خاطرنشان کرد: در قالب بزرگترین محفل قرآنی با حضور دانش آموزان به ویژه روزه اولی ها سعی کردیم تا آنها را با معارف و مفاهیم قرآنی بیشتر آشنا کرده و در مسیر تربیت آنها ظرفیت های خوبی را با تکیه بر کلام الهی فراهم کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: قرآن کریم بر مبارزه با ظلم و استکبارستیزی تاکید دارد و ما در این محفل معنوی یاد و خاطره شهدای غزه و فلسطین را گرامی داشته و دست به دعا برمی داریم تا هر چه سریعتر دانش آموزان این سرزمین مقدس به سر کلاس های درس بازگردند.
صفری بیان کرد: با دعای خیرخواهانه دانش آموزان پاک نفس در ماه ضیافت الهی امیدواریم ریشه مستکبران روزگار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی از بین رفته و امنیت و آرامش در جهان اسلام و کشورهای دنیا برقرار شود.
وی ادامه داد: معلمان، مدیران و مربیان ما در سنگر آموزش و پرورش و مدرسه سعی می کنند تا دانش آموزان را به ویژه در گروه سنی نوجوانان با قرآن و واجبات الهی آشنا کنند که در این جشن شاهد حضور دانش آموزان پسر پایه نهم هستیم که با رسیدن به سن تکلیف برای اولین بار روزه داری کرده و به تکلیف الهی عمل می کنند.
در این مراسم قرائت قرآن، همخوانی و تجلیل از دو روشندل حافظ قرآن کریم به همراه قاریان برتر دانش آموزی انجام و دانش آموزان در این فضای معنوی ساعاتی را با کلام الهی مانوس شدند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *