0

تکمیل ۴بانده شدن مسیر اهواز- چذابه اولویت اول ستاد اربعین خوزستان

تکمیل ۴بانده شدن مسیر اهواز- چذابه اولویت اول ستاد اربعین خوزستان
بازدید 22

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر دوشنبه در نشست ستاد اربعین کشور با بیان اینکه امروز موارد مربوط به استان خوزستان مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت، تاکید کرد: اولویت اول ما مسیر اهواز به چذابه است که باید به صورت کامل ۴ بانده شود.
وی افزود: در وهله بعد جاده اهواز به خرمشهر است که تعریض ۵۰ کیلومتر از آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امیدواریم طبق برنامه زمانبندی شده اجرایی شود.
حسینی محراب اظهار کرد: همچنین موضوع‌های مربوط به مواکب، پارکینگ‌ها، تأمین آب، سایبان‌ها و… مطرح شد و با توجه به اینکه مراسم اربعین در سال‌های پیش‌رو مصادف با فصل گرم سال خواهد بود باید آمادگی کامل داشته باشیم.
استاندار خوزستان عنوان کرد: بزودی جلسه ستاد اربعین استانی را در شلمچه و چذابه برگزار می‌کنیم و از نزدیک و به صورت میدانی موضوع‌های مختلف را پیگیری می‌کنیم تا زائران حسینی با مشکلات کمتری این سفر معنوی را انجام دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *