0

اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور ۲۰ هزار نمازگزار در مصلای اراک

اتخاذ تمهیدات لازم برای حضور ۲۰ هزار نمازگزار در مصلای اراک
بازدید 26

علی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نماز عید فطر در اراک به امامت آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در مصلای بیت المقدس اراک از ساعت ۷:۳۰ دقیقه چهارشنبه اقامه می‌شود.
دبیر اجرایی مصلای بیت المقدس اراک تصریح کرد: درهای مصلا از ساعت ۶ صبح باز است و مراسم دعای ندبه، تحلیل و تکبیر به همت علیرضا عبدی و حجت الاسلام مبین کاشانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در استان مرکزی برگزار می‌شود.
عزیزی بیان کرد: از شب قبل تمهیدات ترافیکی در میعادگاه‌های نماز اعمال می‌شود و کمیته امداد و بهزیستی نیز استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه را برعهده دارند.
وی با بیان اینکه پرسنل ستاد نماز جمعه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم و نماز عید سعید فطر مشارکت خواهند کرد گفت: پیش بینی و تمهیدات و تدارکات لازم برای حضور ۲۰ هزار نمازگزاران عید فطر در مصلای اراک اندیشیده شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *