0

اخلاص و ولایتمداری شهید صیاد زبانزد عام و خاص است

اخلاص و ولایتمداری شهید صیاد زبانزد عام و خاص است
بازدید 27

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش عصر سه شنبه در مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی یکی از فرماندهان اسوه و نمونه انقلاب و نظام اسلامی است که اخلاص و ولایتمداری ایشان زبانزد عام و خاص بوده است.
وی با بیان اینکه شهید صیاد از فرماندهان نخبه و بااستعداد جمهوری اسلامی بود گفت: کارنامه درخشان و افتخارات منحصر به فرد شهید صیاد او را به جایگاهی رساند که باعث شد فرماندهی معظم کل قوا بر تابوت این شهید بزرگوار بوسه بزند.
جبرائیلی خاطرنشان کرد: سردار سرزمین‌های داغ خوزستان و گردنه‌های برافراشته کردستان زمانی که خناسان زمان سعی داشتند بین نیروهای ارتش و سپاه اختلاف افکنی کنند با سعه ی صدر و ایثار خود و با ایجاد وحدت و انسجام بین دو بال نیروهای مسلح توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کنند با شهادت افرادی چون شهیدصیاد، شهیدسلیمانی و شهید زاهدی می‌توانند انقلاب اسلامی و محور مقاومت را با مشکل روبه‌رو کنند، غافل از آنکه با شهادت این عزیزان نه تنها هیچ تأثیری در عزم و اراده مبارزه با مستکبرین ایجاد نخواهد شد بلکه بیشتر از همیشه رزمندگان اسلام را برای نابودی استکبار جهانی هم پیمان می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *