0

دستگاه‌های استان تهران در اقدامات اقتصادی پیوست رسانه داشته باشند

دستگاه‌های استان تهران در اقدامات اقتصادی پیوست رسانه داشته باشند
بازدید 20

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی مهری در جلسه بررسی عملکرد یک ساله معاونت هماهنگی امور اقتصادی و برنامه‌های پیشنهادی در خصوص «جهش تولید» که با حضور محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و سایر مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای حضور در پست معاونت اقتصادی استانداری تهران، با توجه به دغدغه مهم و اساسی دولت سیزدهم به ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری، ارائه تسهیلات و افزایش تولید، این موضوعات به طور جدی در دستور کار این معاونت بوده است.
علی مهری موضوع اشتغال و کاهش بیکاری را از اولویت‌های مهم کاری دولت سیزدهم و به موازات آن معاونت اقتصادی استانداری تهران عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت دریافت گزارش‌های عمومی داخلی و اقدامات دستگاه‌ها پیرامون موارد مطروحه و قابل دنبال در معاونت اقتصادی گفت: هر کدام از ادارات کل موظف هستند گزارش و آمارهای مقایسه‌ای اقدامات عملکردی سال ۱۴۰۲ خود را که در حوزه امکانات، تجهیزات و تسهیلاتی که به شهروندان داده اند را ارائه کنند.
وی در ادامه آگاه سازی مردم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و عملکرد دولت در این زمینه را بسیار مهم دانست و بیان کرد: ضروری است که دستگاه‌ها در خصوص معرفی پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای توجه ویژه داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *