0

تداوم جمع‌آوری زکات فطریه تا سه روز آینده در اردبیل

تداوم جمع‌آوری زکات فطریه تا سه روز آینده در اردبیل
بازدید 21

جلیل قدیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از طریق کارتخوان یک هزار و ۳۰۰ نانوایی در استان اردبیل که نان سهمیه پخت می‌کنند، امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره وجود دارد تا هموطنان به راحتی بتوانند پرداختی خود را انجام دهند.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت کشور بستر این پرداختی از طریق کارتخوان نانوایی‌ها در قالب نرم افزار طراحی شده فراهم است تا هموطنان بتوانند پرداختی فطریه و کفاره خود را در سریع‌ترین زمان انجام دهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مبلغ واریزی در اسرع وقت به حساب کمیته امداد منتقل می‌شود تا حتی در ایام تعطیلات امکان انتقال آن به حساب نیازمندان، فقرا و مددجویان کمیته امداد فراهم آید.
قدیمی ادامه داد: ۱۶۰ مرکز نیکوکاری، ادارات کمیته امداد و بیش از ۳۰۰ پایگاه در سطح شهر به مدت سه روز آماده جمع آوری زکات فطریه و کفارات هموطنان مومن استان هستند.
وی بیان کرد: سال گذشته کمیته امداد ۹ میلیارد تومان در قالب زکات فطریه و کفاره جمع آوری کرد تا این مبلغ در اختیار نیامندان قرار گیرد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل افزود: با روش کارت به کارت و کد دستوری و سامانه «نظر» امکان پرداخت برخط و سریع زکات فطریه و کفارات فراهم شده است.
قدیمی در پایان گفت: حامیان ایتام نیز می‌توانند فطریه و کفاره خود را به حساب ایتام تحت پوشش خود واریز کرده و آنها را مورد حمایت مادی و معنوی قرار دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *