0

رژیم صهیونیستی سزای اعمال جنایت کارانه اش را خواهد دید

رژیم صهیونیستی سزای اعمال جنایت کارانه اش را خواهد دید
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عنایت هاشمی منش در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه گچساران، افزود: رژیم صهیونیستی به حول قوه الهی و به دست توانای نیروهای مسلح ما سزای اعمال جنایت کارانه اش را خواهد دید.
وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و تلاش برای دلسردی مردم، عنوان کرد: گرچه دشمن جنگ اقتصادی به راه انداخته، اما همه ما باید در راستای تحقق شعار سال و جهش تولید با مشارکت مردم گام برداریم.
امام جمعه گچساران حمایت از مردم در بحث جهش تولید را ضروری دانست و گفت: برخی در فضای مجازی حرف‌های دشمن را تکرار می‌کنند و در این خصوص باید هوشیار باشیم.
خطیب جمعه گچساران به برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران اشاره کرد و عنوان داشت: ۶ اردیبهشت ماه و در قالب کنگره ملی شهدای استان، اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران برگزار می‌شود و کهگیلویه و بویراحمد ۲٠۸ شهید ارتشی تقدیم به انقلاب کرد.
وی افزود: گچساران به معبر شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس معروف است و مبارزه با رژیم منحوس پهلوی را نیز با جانفشانی جوانان انقلابی شاهد بودیم.
هاشمی منش بر فضا سازی مناسب برای رویداد بزرگ فرهنگی اجلاسیه شهدای ارتش تاکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *