0

۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان بوشهر صادر شد

۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان بوشهر صادر شد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد ۵۱ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۲ میلیارد ریال همراه با اشتغال ۷۸۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است.
صفوی با اشاره به اینکه پروانه‌های بهره برداری صادره در بخش کانی فلزی، کانی غیر فلزی، صنایع معدنی و غیره می‌باشند، اضافه کرد: رقم سرمایه گذاری‌های مذکور بر اساس اطلاعات اولیه ثبت شده توسط متقاضیان بوده که پس از پیشرفت فعالیت خود رقم‌های سرمایه گذاری در هریک از واحدهای بهره برداری شده تا حدودی افزایش یافته است.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بیان کرد: در راستای حمایت از تولید کنندگان طی یک سال گذشته اقدامات متعددی نظیر فعال شدن واحدهای صنعتی راکد، توزیع تسهیلات بانکی، تشکیل جلسات ویژه مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از طریق کارگروه‌های مختلف استانی و شهرستانی، بازدیدهای میدانی مستمر از واحدهای صنعتی به منظور تسریع در رفع مشکلات مربوطه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل انجام شده است.
وی عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ «جهش تولید با مشارکت مردم» اداره کل صمت استان بوشهر برنامه‌های خود را در حمایت از واحدهای تولیدی فرا تراز سال گذشته برنامه ریزی و اجرا خواهد نمود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *