0

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان

اتخاذ تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در ۲حوزه انتخابیه خوزستان
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله افرازه شهاوند ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: مرحله اول انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب پشت سر گذاشتیم و انتخابات روان و آرامی در استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه از حضور مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم و از آنها دعوت می‌کنیم در مرحله دوم هم مشارکت داشته باشند، افزود: از ۱۴ حوزه انتخابیه خوزستان حوزه‌های انتخابیه آبادان (برای دو کرسی از سه کرسی این حوزه) و حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم کشیده شد و ۲۱ اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز با حضور اعضا و رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران آبادان، رامهرمز و رامشیر نشست ستاد انتخابات استان برگزار شد و تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های اجرایی، ساماندهی مجدد شعب، مسائل فنی، پشتیبانی و سایر ملزومات انتخابات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *