0

شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان

شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
بازدید 16

علی ملاشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: از ایستگاه‌های چابهار ۱۴۶.۴، زرآباد ۲۷۰، کهیر ۱۲۱، کنارک ۲۴۷، شارک ۲۴۷، پلان ۱۴۴، تیس ۱۴۱، مومان ۱۴۳، بانست ۱۷۵، بریس ۱۱۷ بارندگی تلا شامگاه چهارشنبه گزارش و ثبت شده است.
وی ادامه داد: گزارش این میزان بارش از این ۱۰ ایستگاه، از بدو تأسیس تاکنون بی سابقه بوده است.
ملاشاهی اظهار کرد: از ۱۵۵ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران در این مدت، مخابره و ثبت شده، از زاهدان ۲۹.۵، راسک ۴۷، نیکشهر ۹۲.۱، ایرانشهر ۷۹.۵، بمپور ۹۱.۵، دلگان ۶۷، خاش ۳۰.۱، سراوان ۴۵، مهرستان ۶۶، نصرت آباد ۷.۵، میرجاوه ۳.۵، زابل ۸.۷ زهک ۱۳.۳ میلی متر باران گزارش شده است.
وی بیان کرد: براساس نتایج نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از امروز پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.
این مقام مسؤول توصیه کرد: ساکنان مناطق تحت تأثیر، از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری و از محصولات کشاورزی محافظت کرده و از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *