0

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس

کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر سرقت ی ک دستگاه سواری پراید، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان طبس افزود: با اجرای طرح مهار، افزایش هدفمند گشت زنی‌های انتظامی، انجام کار اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی، مأموران پراید سرقت شده را که سارقان در یکی از منازل سطح شهر طبس مخفی کرده بودند و قصد داشته با استفاده از یک دستگاه کامیونت ایسوزو به تهران انتقال دهند که در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارقان دستگیر و خودرو مذکور کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران در این رابطه ۲ نفر سارق را دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ مریمی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از عملکرد سریع پلیس، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو حتماً از وسایل بازدارنده و ضد سرقت استفاده کرده و پلیس را در برقراری امنیت مطلوب یاری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *