0

۷۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رامسر فعال هستند

۷۰۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رامسر فعال هستند
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، رامین جنتی صبح شنبه در نشست فصلی با هیأت‌های ورزشی و باشگاه داران با بیان اینکه، در سال گذشته ورزش به شش سرفصل حرفه‌ای، قهرمانی، همگانی، فرهنگی، آموزش و اداری تقسیم شد اظهار کرد: سبب شد اقدامات و عملکرد ورزشی حول این ۶ سر فصل عملیاتی شود.
وی تصریح کرد: در مجموع فصل‌های شش گانه اقدامات مثبتی از سوی اداره ورزش و جوانان و هیأت‌ها و باشگاه‌ها اجرا شد که شامل برنامه‌های ورزشی، عمومی و همگانی و ثبت رکورد بیش از ۷ هزار ورزشکار سازمان یافته بوده است.
وی افزود برنامه‌های راهبردی ورزش شهرستان رامسر در سال ۱۴۰۳ توسعه ورزش حرفه‌ای بهداشت و پزشکی ورزشی و توسعه منابع انسانی خواهد بود که برای هر کدام، برنامه‌های عملیاتی متعددی طراحی شده که با همکاری اداره ورزش و جوانان، سازمانها و نهادها، هیأت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و مشارکت مردمی اجرا خواهد شد.
وی همچنین عنوان کرد: در راهبردهای سال ۱۴۰۲ توسعه زیر ساخت‌ها، آموزش، اقتصاد ورزشی در بخش زیر ساخت‌ها علیرغم پیگیری‌های به عمل آمده توفیق مطلوبی حاصل نشد امید است با حمایت مسؤولان استانی و شهرستانی و همچنین رفع موانع حضور بخش خصوصی شاهد رفع کاستی‌ها در بخش زیر ساخت‌های ورزشی باشیم.
در پایان گردهمایی از هیأت‌های ورزش‌های همگانی تنیس روی میز، تکواندو و شمشیربازی به عنوان هیأت‌های برتر سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۲ و از باشگاه‌های طلایی، سیندخت، تاش و سرخابی به عنوان باشگاه‌های برتر ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۲ تقدیر گردید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *