0

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است

موزه دفاع مقدس مازندران محل انتقال فرهنگ جهاد است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صمد بهرامی بعدازظهر شنبه در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران محلی برای انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت به نسل امروز و آینده است، گفت: وظیفه داریم در این زمینه تلاش کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در جنگ ترکیبی قرار داریم نباید کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران روی زمین بماند و باید برای تکمیل و بهره برداری آن مجاهدت کنیم.
این مسئول با عنوان اینکه دشمن مهد کودک‌ها را مورد هدف قرار داده است و اعتقادات و باورهای دینی ما را زیر سوال برد، اذعان داشت: کار فرهنگی در این حوزه باید با جدیت پیگیری شود و با فعال کردن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در این بخش اهداف محقق خواهد شد.
وی با تأکید بر عملیاتی کردن مباحث اعتقادی در دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران یک ظرفیت فرهنگی و فضای معنوی است و مسؤولان باید نسبت به تکمیل آن جدیت داشته باشند.
حجت الاسلام عیسی رضایی مسؤول مشارکت در روحانیت دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات حوزه روحانیت بر لزوم شناسایی و حمایت از طلاب و روحانیون نخبه در عرصه‌های مختلف و هم افزایی با این اداره کل در راستای پیشبرد اهداف و مأموریت‌های حوزه دفاع مقدس تأکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *