0

اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود

اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات ظهر دوشنبه اظهار کرد: اردوی ۳ روزه علمی فرهنگی راویان پیشرفت ویژه اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل از کارخانجات همدان و باغ موزه دفاع مقدس با هدف انعکاس و روایت این اخبار خوب و پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی کشور به دانشجویان برگزار می‌شود.
وی افزود: راویان پیشرفت به دنبال معرفی بیشتر دستاوردهای صنعت و گسترش امیدآفرینی و انگیزه بیشتر برای تلاش و تولید در جامعه است.
جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل گفت: اساتید در تمام جریان سازی‌ها، انتشارات و مباحث مهم استان اردبیل به‌صورت جدی پای کار هستند و با امیدآفرینی در جامعه و بخصوص قشر دانشجویان، مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.
میرزاد صلوات افزود: هر کدام از اساتید در اردوی راویان پیشرفت به عنوان یک راوی به دنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به دانشجویان هستند.
وی با بیان اینکه اردوهای راویان پیشرفت زمینه‌ساز امیدآفرینی بیشتر در جامعه است، خاطرنشان کرد: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه است و با به تصویر کشیدن این دستاوردها، نگاه دانشجویان از اخبار منفی و کذب در حوزه اطلاع رسانی تغییر و خبرهای شفاف و واقعی در جامعه انعکاس داده می‌شود.
جانشین سازمان بسیج اساتید استان بیان کرد: برگزاری چندین مورد اردوی راویان پیشرفت در سال جاری برنامه‌ریزی شده است که این اردوها با حضور اساتید و خانواده‌های آنها برگزار خواهد شود.
میرزاد صلوات برگزاری اردوی راویان پیشرفت را حرکتی مثبت دانست و افزود: تمام اقدامات و پیشرفت‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان از خودباوری جوانان انقلابی، همچنین اشاعه‌دهنده شعار «ما می‌توانیم» است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *