0

گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد

گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمدیان بعد از ظهر شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو تهران (فرصت‌های سرمایه گذاری کشور) در گفت و گو با بخش خبر شبکه باران اظهار کرد: در این نمایشگاه که مدیران اقتصادی گیلان در آن حضور خواهند داشت زنجیره ارزش محصولات کشاورزی، زنجیره ارزش نوغان در پوشاک و زنجیره ارزش گردشگری در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.
وی از همه تجار، بازرگانان و سرمایه‌گذاران دعوت کرد تا از غرفه گیلان بازدید کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان افزود: بیش از ۱۰۰ فرصت سرمایه گذاری در استان گیلان برای جذب سرمایه گذار واقعی تهیه شده است و همچنین در نمایشگاه اکسپو تهران نیز با پیگیری‌های خوب استاندار، حدود ۲۰ موقعیت سرمایه گذاری را با ۹۰ همت اعتبار آماده و مهیا کرده‌ایم که امیدواریم با عملیاتی شدن آن‌ها شاهد جهش تولید و کاهش نرخ بیکاری در گیلان باشیم.
محمدیان با بیان اینکه گیلان از حیث نرخ بیکاری از میانگین کشوری پایین‌تر است، عنوان کرد: انتظار داریم با مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده نرخ بیکاری در استان گیلان در طول سال ۱۴۰۳ یک واحد دیگر کاهش پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *