0

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
بازدید 14

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.
وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.
استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *