0

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبادان

کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبادان
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار لطفعلی پاکباز اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی آبادان روز گذشته موفق شدند ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های سرزمینی کشور متوقف کنند.
فرمانده مرزبانی خوزستان افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده ۱۰۰ هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده بود، کشف و ضبط کردند.
سردار پاکباز با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این رابطه بیان کرد: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.
وی با اشاره به امنیت مطلوب آب‌های ساحلی خوزستان تاکید کرد: دریابانان خوزستان با هوشیاری و کنترل دقیق بر آب‌های ساحلی و سرزمینی از خروج غیرقانونی هرگونه قاچاق به خصوص سرمایه ملی سوخت جلوگیری می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *