0

کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند

کشاورزان بوشهری مراقب عرضه مواد کودی تقلبی باشند
بازدید 10

کبری توکلی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر ماده کودی با نام تجاری «ال اکسیر» در بسته بندی یک لیتری در بازار به بهره برداران بخش کشاورزی عرضه شده است.
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: با توجه به تاکید رئیس مؤسسه تحقیقات خاک و آب مبنی بر ممنوعیت عرضه ماده کودی تقلبی با نام تجاری ال اکسیر در بسته بندی یک لیتری از سوی شرکت کشت و صنعت و دامپروری آرمین شفق، ضروری است تمهیدات لازم در این خصوص به کار گرفته شود.
توکلی با ضرورت هماهنگی همه بخش‌های کشاورزی در استان خاطرنشان کرد: از همه همکاران و فعالان بخش کشاورزی تقاضا داریم در راستای صیانت از حقوق بهره برداران بخش کشاورزی و حمایت از تولیدکنندگان مواد کودی، از عرضه این ماده کودی در سطح کارگزاری‌ها و بازار جلوگیری و در صورت مشاهده اطلاع رسانی شود تا نسبت به جمع آوری فوری و تشکیل پرونده قضائی برای متخلف اقدام شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *