0

پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور معلمان و اساتید هستند

پایه و اساس و ریشه قدرت امروز کشور معلمان و اساتید هستند
بازدید 10

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمد زاده عصر چهار شنبه در آئین تجلیل از معلمان شهرستان گچساران افزود: علم سرلوحه کار، رشد و ترقی بشریت است و معلمی یک هنر است.
احمد زاده تصریح کرد: معلم یک نقش سازنده و بی بدیل در جامعه ایفا می‌کند و برای جامعه بشری نقش سرآمدی دارد.
وی بیان داشت: دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف خدمات ارزنده‌ای برای عمران و آبادی مناطق کم برخوردار و محروم این استان طی دو سال گذشته انجام داده است.
احمد زاده تصریح کرد: مدیران باید با نگاه به دولت جدی پای کار باشند.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی صادق الوعده است، گفت: مدیران جوابگوی افراد بیرون از دولت نیستند و مدیران با نگاه به دولت باید به مردم خدمت رسانی کنند و دیگران حق تعیین تکلیف برای مدیران شهرستان و استان را ندارند.
استاندار با بیان اینکه بیشتر جنگ‌های منطقه خاورمیانه ریشه در خباثت آمریکای جهان خوار و ایادی استکباری اش دارد، گفت: در عملیات وعده صادق کاری انجام شد که دشمنان انگشت حیرت به دهان گرفتند و دشمنان سیلی محکمی از ایران اسلامی دریافت کردند و برخی به جای اینکه اقدامات دولت را بازگو کنند دنبال این هستند که دل مردم را خالی کنند و این هنر نیست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *