0

آمادگی کرمانشاه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در دور دوم

آمادگی کرمانشاه برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در دور دوم
بازدید 13

محمد طیب صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمادگی خوب و کامل حوزه شهرستان کرمانشاه برای برگزاری دور دوم انتخابات، اظهار کرد: در این دوره نیز با توجه به اهمیت بالایی که حاکم است آموزش‌های لازم هم به هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی داده و هم در فضاهای مختلف رسانه‌ای در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی شرط برگزاری انتخابات را سلامت، مشارکت بالا و امنیت در شهرستان کرمانشاه دانست و افزود: با توجه به تغییر انتخابات به شکل جدید و به صورت تمام الکترونیک به منظور تقویت آن تدابیر لازم اندیشیده شده و طی جلساتی متعدد با نامزدهای انتخاباتی هم فکری و هم اندیشی لازم برای ایجاد یک رقابت سالم انجام گرفته است.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای دور دوم به یک باز طراحی در این دوره نیاز بود که بنا بر این تقویت نمایندگان فرماندار در دستور کار قرار گرفت که با توجه به تجربه دور قبلی در استان تمامی نمایندگان فرماندار همگی جدید بوده و وارد فرایند برگزاری انتخابات در شهرستان شدند که با مشارکت همه جانبه انتخابات دنبال شود.
صحرایی خاطر نشان کرد: بازرسی انتخابات مانند دور نخست دنبال می‌شود و هر صندوق با یک ناظر از سوی هر نامزد انتخاباتی خواهد داشت و هر یک از این کاندیداها می‌توانند از ۲۵۰ نفر برای نظارت بر صندوق‌های رأی داشته باشند.
وی به تقویت نظارت‌ها از سوی شورای نگهبان نیز تاکید کرد و ادامه داد: موارد لحاظ شده در انتخابات دور دوم در حوزه تقویت نظارت‌ها به منظور اطمینان بخشی بیشتر و آرامش بیشتری برای این دوره خواهد بود.
صحرایی در پایان عنوان کرد: دولت و خدمت گذاران دولت هیچ نامزدی در انتخابات ندارند و مجری فعال و بی‌طرف در انتخابات هستند و آرا مردم حق الناسی است که از آن صیانت خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *