0

پرورش نسل باید در کشور باقی بماند / فرزند را نمی‌توان وارد کرد

پرورش نسل باید در کشور باقی بماند / فرزند را نمی‌توان وارد کرد
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده شامگاه پنجشنبه در آئین اختتامیه جایزه ملی «جوانی جمعیت» در اصفهان اظهار کرد: کشور و تمدن ما مدیون حضور امامزادگان است، ترویج اندیشه الهی و پرچم‌داری توحید در این مراکز همواره تاکید شده است.
وی افزود: اصفهان را قبل از کالبد تاریخی آن باید در معنویت و تمدن ایرانی اسلامی آن دید، ابهت ایران و ایرانی در این شهر و دیگر شهرهای ایران به خوبی دیده می‌شود و این همه زیبایی را مدیون ائمه اطهار (ع) هستیم.
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه شکوه تمدن ایرانی در جمعیت ما است، ابراز کرد: پرورش نسل باید در کشور باقی بماند، فرزند را نمی‌توان وارد کرد و باید همچون گذشتگان به این امر توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه فرزندان سالم و آگاه در خانواده مستحکم تربیت می‌شوند، گفت: موضوع جمعیت موضوعی اساسی است، از ستاد ملی جمعیت که با تمام توان در راستای احیای قانون جوانی جمعیت هستند قدردانی می‌کنم.
حجت‌الاسلام خداداده با بیان اینکه در موضوع جمعیت، حجاب و عفاف و … همواره منتقدانی داشتیم که پس از مطالعه رفتار جهانیان به اشتباه خود پی می‌برند، گفت: انتظار از مساجد در این زمینه این است که با توجه به حضور مؤثر خود در حوزه فرهنگ عمومی برخی از گذاره‌ها را تغییر دهند تا به مأموریت خود عمل کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *