0

بیش از ۱۵ کیلوگرم حشیش در بوشهر کشف شد

بیش از ۱۵ کیلوگرم حشیش در بوشهر کشف شد
بازدید 17

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی کرم پور پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب اخبار و گزارش‌های متعدد مبنی بر اینکه فردی در امر تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر به صورت عمده و حرفه‌ای فعالیت دارد که در همین راستا موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: با اقدامات ویژه پلیسی فعالیت این فرد به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته شد و مشخص شد قصد دارد محموله مواد مخدری را تهیه و با همکاری سایر افراد مرتبط از یکی از شهرستان‌های استان همجوار به مقصد بوشهر منتقل کند.
سرهنگ کرم پور عنوان داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات هماهنگ متهم و هم دست وی را حین انتقال محموله مواد مخدر در محور کازرون به بوشهر با خودروی سواری متوقف و دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه مأموران پلیس حین بازرسی از خودرو یک گونی حاوی ۱۵ بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم را کشف و توقیف کردند، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همکاری شهروندان با پلیس در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *