0

نظارت بر مراکز عرضه اقلام اساسی استان سمنان تشدید شد

نظارت بر مراکز عرضه اقلام اساسی استان سمنان تشدید شد
بازدید 13

یادگار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از مصوبات ستاد تنظیم بازار استان سمنان تشدید نظارت بر نحوه عرضه و قیمت اقلام و کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم است، تاکید کرد: قابله با گران فروشی با جدیت در سراسر استان سمنان انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان نیز مقرر شد که گشت‌های مشترک با اصناف و تعزیرات و … برخورد جدی با کسانی داشته باشند که نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده‌اند، تاکید کرد: با قیمت‌های خلاف مصوبات ستاد تنظیم بازار برخورد خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از برخورد با کسانی که قیمت‌های نامتعارف برای محصولات و کالاهای خود در نظر می‌گیرند خبر داد و ابراز کرد: جلوگیری از گرانفروشی در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار دارد.
احمدی با بیان اینکه خوشبختانه به لحاظ وضعیت کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در استان سمنان شرایط خوبی حاکم است و کمبودی نداریم، تاکید کرد: مردم نگران تأمین اقلام اساسی مورد نیازشان نباشند چرا که به اندازه کافی مرغ، گوشت و دیگر اقلام مورد نیاز توزیع و ذخیره شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *