0

اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان رزن به حوزه آب شرب

اختصاص ۳۰ درصد اعتبارات شهرستان رزن به حوزه آب شرب
بازدید 14

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار شامگاه پنجشنبه در دیدار با فرهاد بختیاری فر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان، اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان رزن نسبت به سایر شهرستانهای استان همدان دارای کمترین مشکلات در حوزه آب شرب بوده است، اما در سال گذشته بیشترین میزان اعتبار شهرستان را به حوزه آب اختصاص دادیم، چرا که موضوع آب برای ما اولویت است.
وی با بیان اینکه برای حل مشکلات آب مردم هیچ گونه تعارفی نداریم، افزود: کارهای خوبی در حوزه آب شرب شهرستان انجام داده‌ایم و سعی کرده‌ایم تا جایی که هر گونه مشکلات آب سطح شهرستان وجود دارد را مرتفع کنیم و برای مرتفع شدن این مشکلات انتظار است شرکت آب و فاضلاب استان نیز کمک لازم را داشته باشند.
غفاری آثار با تاکید بر کمک شرکت آب و فاضلاب استان همدان برای تأمین اعتبار لازم به منظور پروژه فاضلاب شهر دمق، خاطرنشان کرد: برای حفر چاه روستای گندوز اهالی خیر این روستا ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان کمک کرده‌اند و همچنین مبلغ ۳ میلیارد تومان اعتبار گذاشته‌ایم که در این روستا ۱۵۴ متر حفاری چاه انجام شده و برای تأمین و تخصیص اعتبار مابقی این پروژه نیز نیاز به پیگیری هست و لازم است تا سریعاً آزمایش شود و خط انتقال آب و برق آن اجرایی و نهایی شود.
وی با اشاره به اختصاص یک میلیارد اعتبار برای حفر و تجهیز چاه روستای کهریز بغازی نیز گفت: از این میزان اعتبار تاکنون ۵۰ درصد آن تخصیص داشته است و نیاز است برای تأمین مابقی آن نیز کمک شود.
غفاری آثار با تاکید بر ضرورت حل مشکل خط لوله آب ۱/۲ کیلومتری مجتمع خورونده، بیان کرد: در حال حاضر چاه روستای منصور آباد از محل خیری در حال حفاری است، ضمن اینکه حفر چاه روستای جربانلو با اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار انجام گرفته و ۵۰ درصد اعتبار تخصیص داشته است.
وی با اشاره به مشکل آب روستای تخت رزن، افزود: در روستاهای قراکند و تخت دارای مشکل آب هستیم که باید چاه روستای تخت را سریعاً حل کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *