0

راهبرد دور دوم انتخابات در گنبد همان راهبرد رسام در دور اول است

راهبرد دور دوم انتخابات در گنبد همان راهبرد رسام در دور اول است
بازدید 15

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات اظهار کرد: راهبرد دور دوم انتخابات در شهرستان گنبد کاووس همان راهبرد رسام در دور اول است، چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری در دوره دوم انتخابات نیز با قوت جاری است.
وی افزود: با همت و تلاش مجموعه خانواده انتخابات در گنبد کاووس و شخص فرماندار، همه تدابیر لازم در شهرستان دیده شده است و با بررسی‌های به عمل آمده هیچ مشکلی در اجرای انتخابات وجود نخواهد داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: همه ظرفیت استان برای برگزاری انتخابات باشکوه در گنبد کاووس در اختیار شهرستان قرار دارد و انتظار می‌رود همانند دور اول با قدرت برگزار شود.
رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: همه مسؤولیت انتخابات با فرماندار شهرستان است و مجموعه ستاد انتخابات استان پشتیبان خواهند بود و در صورت لزوم در شهرستان حاضر خواهیم شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *