0

وظیفه زنان و دختران ساختن جامعه است

وظیفه زنان و دختران ساختن جامعه است
بازدید 12

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمان با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند و نیم دیگر نیز در دامن آنها بزرگ و رشد می‌کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه آینده زنان و دختران ساختن جامعه است افزود: برترین بانوی عالم حضرت زهرا (س) در بین همه اشتغالات، همسرداری و فرزند آوری را به عهده گرفت و در مواقع لازم با حضور در صحنه به دفاع از ولایت پرداخت.
وی ادامه داد: بحث جمعیت برای کشور بسیار مهم است، لذا باید ازدواج‌ها را آسان کرده و سخت‌گیری ها و آداب و رسوم زائد حذف شود.
امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه در راستای شعار سال لازم است همه فکر کنیم که نقش ما در جهش تولید چیست گفت: جهش تولید بدون مشارکت مردم رخ نمی‌دهد، لذا گروه‌های مردمی باید فعال شود و طرح، سرمایه و فناوری به میان بیاید تا فرمایش رهبر معظم انقلاب بر زمین نماند.
وی تصریح کرد: در سطح استان کرمان در راستای تحقق شعار سال باید کارهایی انجام و برنامه ریزی توسط مسئولان عملیاتی شود و در سفر بعدی هیأت دولت به ویژه در بخش مسکن و تأمین زمین طرح‌ها آماده بهره‌برداری باشد.
حجت الاسلام شیخ بهایی، با اشاره به اینکه کشور نیاز به رشد علمی دارد افزود: جوانان و نوجوانان باید در تحصیل کوشا و بهانه‌ها را کنار بگذارند و مشکلات اقتصادی نباید مانع تحصیل جوانان شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *