0

نسل‌کشی در غزه باعث تغییر نگاه دنیا به صهیونیست‌ها شده است

نسل‌کشی در غزه باعث تغییر نگاه دنیا به صهیونیست‌ها شده است
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به فرارسیدن روز دختر اظهار کرد: خصوصیت بزرگ خاندان عصمت و طهارت، اسوه بودن ایشان و قابلیت الگوبرداری از آن حضرات برای داشتن حیات انسانی و طی مسیر هدف خلقت است.
وی افزود: نور اندیشه و نام الگوهای برتری مثل حضرت فاطمه معصومه (س) ذیل نور عالم‌گیر حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س)، انحرافات اصلی جامعه انسانی را برطرف و پیام او را به همه جهانیان ارائه خواهد کرد.
امام‌جمعه الوند با بیان اینکه در نظام مدیریت فرهنگی انقلاب و جمهوری اسلامی، روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، «روز زن» و «روز مادر»؛ و روز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)؛ «روز دختر» نامیده شده است، تأکید کرد: این اقدام نمادین، علاوه بر اینکه گویای جایگاه والای نهاد خانواده در منظومه فکری و فرهنگی نظام اسلامی ایران است، حاکی از نگاه ویژه فرهنگی و اجتماعی گفتمان انقلاب اسلامی، به محور و قطب خانواده «یعنی مادران و دختران» نیز هست.
وی با اشاره فرارسیدن موسم حج اضافه کرد: امسال به مدد الهی، حج برائت، نقطه عطف بیداری اسلامی و جهانی در مواجهه با رژیمی تبدیل خواهد شد که روزبه‌روز به مرگ و زوال نهایی خود نزدیک‌تر و حامیان آن هرلحظه نسبت به قبل، رسواتر می‌شوند. این مسئولیت تاریخی و خیزش مقدس، فقط به عهده حجاج بیت الله الحرام نیست و شامل همه مسلمانان آزاده و حق‌طلب در دنیا خواهد بود.
حجت‌الاسلام مهدوی تأکید کرد: نسل‌کشی در غزه توسط رژیم صهیونیستی باعث تغییر نگاه جامعه جهانی نسبت به صهیونیست‌ها شده است.
وی گفت: در ۸ دهه گذشته رژیم صهیونیستی با قدرت رسانه‌ای، سعی در هدایت افکار عمومی جهان در راستای توجیه اشغالگری خود در فلسطین داشته است.
امام‌جمعه الوند افزود: جنایت‌های اخیر اسرائیل باعث شده که این نوع سیاست دیگر اثربخش نبوده و اکنون موج حمایت از فلسطین در جهان به راه افتاده است.
وی با بیان اینکه قطع روابط با اسرائیل یکی از آثار این موج است، خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌ها و اعتراضات دانشجویی در کشورهای غربی یکی دیگر از آثار این موج است.
حجت‌الاسلام مهدوی در پایان با اشاره به تغییر فرماندار الوند، عنوان کرد: امیدواریم که تغییرات مدیریتی در شهرستان البرز در سطح نماینده دولت باعث تحولات جدی در خدمت‌رسانی به مردم و مبارزه با فساد و باندبازی که از اهداف مهم دولت جناب آقای رئیسی است به نفع مردم و نظام مقدس و الهی تحقق پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *