0

غزه باتلاق صهیونیست‌ها و نماد بی‌اعتباری حقوق بشر آمریکایی است

غزه باتلاق صهیونیست‌ها و نماد بی‌اعتباری حقوق بشر آمریکایی است
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بارانی امام جمعه شهرستان رودان در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در رودان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک کرامت، اظهار داشت: اول ذی القعده ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است، شخصیت بزرگواری که باید به الگویی برای دختران جامعه تبدیل شود.
وی افزود: بر خلاف تمدن پوشالی غرب، جایگاهی که اسلام برای دختران و بانوان ترسیم کرده است جایگاهی ممتاز و بی‌بدیل است که موجبات رشد و تعالی دختران را فراهم می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بارانی تاکید کرد: غربی‌ها با تمام ادعایی که در رابطه با حقوق زن دارند نشان داده‌اند که گفتمان‌شان در این حوزه شعاری، تصنعی و سمبلیک است.
خطیب جمعه رودان با ابراز تأسف از تلاش برخی عوامل داخلی برای غالب‌کردن روح غربی در بین دختران ایرانی؛ گفت: این عملکرد پیاده نظام دشمن به دنبال کشاندن دختران ما به سمت تمدن شکست‌خورده غرب است که جز سر خوردگی برای دختران ما چیزی به همراه نخواهد داشت از این رو بر همگان است تا با استفاده از ابزارهای مختلف جلوی این امر نامبارک را بگیریم.
وی با تبیین نگاه تکریم مدارانه‌ قرآن کریم به دختران و زنان خاطرنشان‌کرد: انقلاب اسلامی ایران رسالت دارد تا پیام قرآن را به گوش جهانیان برساند و گفتمان اسلام ناب محمدی را احیا کند که یکی از مهمترین ابعاد این گفتمان در حوزه تبیین جایگاه راستین و حقیقی بانوان است.
امام جمعه رودان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قدس و غزه مسئله نخست جهان اسلام است، گفت: آمریکای جنایتکار قطعاً در تمام جنایاتی که صهیونیست‌های گرگ صفت در حق مردم بی‌دفاع غزه مرتکب می‌شوند شریک جرم هستند.
وی ادامه داد: غزه باتلاق صهیونیست‌ها و نماد بی‌اعتباری شعارهای حقوق بشری آمریکا است و گواه این ادعا نیز خیزش عظیمی است که توسط دانشجویان آمریکایی در دل تمدن غربی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام بارانی با بیان اینکه به زعم بسیاری از اندیشمندان آمریکا برتری خود را در قدرت نخست بین‌الملل بودن از داده است؛ گفت: امروز آمریکا ناگزیر است برای حفظ آبروی خود در کشور خود نیز دست به برخوردهای قهری و خشونت آمیز بزند آن هم در شرایطی که نه به پلیس آمریکا حمله‌ای شده و نه خسارتی به اماکن عمومی وارد شده است و نه گروهی داعیه براندازی در نظام سیاسی آمریکا دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *