0

تذکر لسانی در مورد عفاف و حجاب باید مورد توجه همگان قرار گیرد

تذکر لسانی در مورد عفاف و حجاب باید مورد توجه همگان قرار گیرد
بازدید 10

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت است، تصریح کرد: در این هفته نباید در مراسم‌های جشن از گفتن فضائل و کرامات اهل بیت غفلت شود.
حجت‌الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه با اقتدا به حضرات معصومین (ع) باید تلاش کنیم اخلاق کریمه را در خود پرورش دهیم متذکر شد: از اخلاق‌های کریمه همان مواردی است که در خطبه متقین ذکر می‌شود.
وی با اشاره به اینکه حضرت معصومه سلام الله دختری است که در سن جوانی به حدی از او کرامت، بزرگواری و پاکی دیده شده است که به ایشان لقب معصومه داده‌اند متذکر شد: نامگذاری سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله یک افتخار برای دختران این سرزمین است و دختران ما باید آگاه باشند که دشمنان ما پاکی و پاکدامنی آنان را نشانه گرفته‌اند.
وی با اشاره به اینکه دختران ما با رعایت اخلاق و اصول شرعی در اوج قرار داشته و در دنیا می‌درخشند، تصریح کرد: برای مقابله با این موضوع دشمن در تلاش است که دختران سرزمین ما را به آلودگی بکشد که این آلودگی را نباید آزادی پنداشت لذا باید مراقب توطئه‌های دشمن بود.
امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه شعار آزادی که دشمنان ما سر می‌دهند آزادی نیست بلکه همگانی کردن ناموس است، افزود: بانوان بزرگ دین ما مانند حضرت معصومه و حضرت صدیقه طاهره سلام الله در برابر ظلم و جور ایستاده و عفت و حیا را همواره سرلوحه زندگی خود قرار دادند.
وی با یادآوری اینکه بانوان محجبه ما مانند رزمندگان هستند که در خط مقدم با تهاجمات فرهنگی دشمنان می‌جنگند توضیح داد: چادر و حجاب دختران ما مانند تیری است که در قلب دشمنان فرو می‌رود.
حجت‌الاسلام مرادپور با تقدیر از نیروی انتظامی و بسیج در اجرای طرح نور اذعان کرد آگاهی بخشی و تذکر لسانی یکی از مسیرهایی است که برخی از دختران ما بدانند مسیری که طی می‌کنند اشتباه است.
وی با اشاره به اینکه تذکر لسانی به ویژه در مورد عفاف و حجاب باید مورد توجه همگان قرار گیرد افزود: این موضوع هجمه دشمن است و در مقابل آن باید هوشیار بود وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج سازندگی عنوان کرد: ما به جهاد و بسیج سازندگی احتیاج داریم زیرا جهادیون و بسیجیان ما در حوزه‌های مختلف به ویژه در رفع محرومیت منشأ اثر هستند.
امام جمعه ابهر با تاکید بر این موضوع که آغوش بسیج سازندگی برای تمام افراد باز است و همه می‌توانند در سازندگی مشارکت کنند بیان کرد: از کشاورزی گرفته تا بنا، مهندس و دکتر می‌توانند در عرصه بسیج سازندگی نقش آفرین باشند.
وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران حج ابراز کرد: ایشان در این دیدار فرمودند که حج امسال حج برائت است آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان می‌دهد.
امام جمعه ابهر با بیان اینکه امسال اوضاع جوری است که پرده از روی تضعیف و ریاکاری و آنچه که آمریکا و اسرائیل به وسیله خبرگزاری‌هایشان در دنیا معکوس نشان می‌دادند افتاده است گفت: همه می‌دانند که اسرائیل یک رژیم نسل کش آپارتایدی است و شیطان مجسم نیز آمریکا است که به هر نحو ممکن از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه حمایت آمریکا از اسرائیل در حالی است که آمریکایی‌ها حتی به دانشجویان و اساتید خود نیز رحم نمی‌کنند افزود: آمریکا در حال مقابله با موافقین صلح و مخالفین جنگ هستند.
امام جمعه ابهر تاکید کرد: با آگاهی که مسلمانان و حجاج عزیز پیدا کرده‌اند حج امسال حج برائت است و ذکر حجاج باید مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا باشد. وی با اشاره به سالگرد نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا گفت: امروز جوان اروپایی و آمریکایی نه تنها با زبان انگلیسی بلکه با زبان فارسی نیز مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌گوید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *