0

مشکلات جاده سبزوار- خوشاب- قوچان هنوز حل نشده است

مشکلات جاده سبزوار- خوشاب- قوچان هنوز حل نشده است
بازدید 13

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی در خطبه‌های نماز جمعه سلطان‌آباد مرکز شهرستان خوشاب با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: برخی به خاطر ابتذال راهی غرب می‌شوند و بعضی از غرب نشینان به دنبال حق و حقیقت رفته و از مظلومان عالم حمایت می‌کنند.
امام جمعه خوشاب با تاکید بر اینکه حق و حقیقت در هر کجا باشد افراد پاک عالم را جذب خودش می‌کند ولو در کالیفرنیا آمریکا باشد، افزود: تحولات در دنیا به یکباره اتفاق نمی‌افتد و آرام آرام رخ می‌دهد.
وی اضافه کرد: اعتراض در غرب برای کشته شدن ۳۵ هزار انسان بی گناه در غزه رخ داده اگر چه برخی دولت مردان کشورها از اسرائیل حمایت می‌کنند.
تیجانی با بیان اینکه بعضی از دولت مردان کشورها مانند کشور ترکیه در پی فشار افکار عمومی مردم جامعه مجبور به قطع رابطه با اسرائیل شده‌اند، افزود: بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق بعد از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی بیان کرده است، «هیچ وقت کشور قدرتمند ایران اسلامی را رها نمی‌کنیم به دنبال رژیم در حال فروپاشی اسرائیل باشیم.»
امام جمعه خوشاب با اشاره مجدد به مشکلات حل نشده جاده سبزوار-خوشاب-قوچان در پی تصادف سرویس کارکنان دادگستری با تریلی که ۴ نفر از کارکنان قوه قضائیه را راهی بیمارستان کرد، گفت: من سبزوار کمتر می‌روم ولی هر زمان به این جاده می‌روم وحشت می‌کنم.
وی اضافه کرد: مردم خیلی به ما انتقاد می‌کنند و از وضعیت جاده گلایه دارند ولی از دست ما به جز گفتن کاری بر نمی آید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *