با بهترین آزمایشگاه در ولیعصر تهران آشنا شوید!

با بهترین آزمایشگاه در ولیعصر تهران آشنا شوید!

برای انجام آزمایش‌های مختلف، چکاپ کامل بدن و بدست آوردن نتایج درست و دقیق، می‌توانید به آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب که بهترین آزمایشگاه در خیابان ولیعصر تهران می‌باشد، مراجعه نمایید و از خدمات آن استفاده کنید.

در حوزه‌ی سلامت و بهداشت، آزمایشگاه‌های پزشکی بسیار مهم و تاثیرگذار می‌باشند.آزمایشگاه‌ پزشکی (Medical laboratory) در تشخیص بیماری‌ها نقش بسیاری دارند و پزشکان زیادی برای تشخیص نوع بیماری، از نتایج آزمایشات پزشکی استفاده می‌کنند. همچنین، آزمایشگاه‌های پزشکی اطلاعات مهم و دقیقی را درمورد وضعیت بدن و سلامت شما می‌دهند. بنابراین، می‌توان با تحلیل و بررسی نتایج آزمایشات، از شرایط بدن خودتان آگاه شوید و به سالم بودن و بیمار بودن خود پی ببرید.

از آنجایی که نتایج آزمایش‌های پزشکی زیاد دارای اهمیت می‌باشند، لذا برای بدست آوردن نتایج دقیق باید به آزمایشگاهی مراجعه نمود که از کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته و به‌روزی برخودار باشد. آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب مجهزترین و بهترین آزمایشگاه در ولیعصر تهران می‌باشد که می‌تواند، به شما در انجام آزمایشات پزشکی کمک نماید و منجر به اطمینان شما از بابت نتایج آزمایش‌هایتان شود. زیرا؛ نتایج آزمایش‌های این لابراتور بسیار دقیق می‌باشد.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب

آزمایشگاه تهران لب از سال 1386 به فعالیت مشغول می‌باشد. این آزمایشگاه از کادر مجرب و قوی برخودار است که باعث می‌شود انجام آزمایش به بهترین شکل ممکن انجام شود و نتایج آن نیز درست دقیق باشد. تجهیزات و فناوری‌های این آزمایشگاه نیز پیشرفته و جدید می‌باشند.

این آزمایشگاه نتایج درست و قابل اطمینانی را ارائه می‌دهد و به تشخیص نوع بیماری و در نتیجه، انتخاب درست روش درمان کمک می‌کند. این امر نشان‌دهنده‌ی اهمیت آزمایشگاه می‌باشد و آزمایشگاه تهران لب با ارائه‌ی نتایج صحیح آزمایشگاهی، تشخیص بیماری را به بهترین شکل ممکن عملی می‌سازد. همچنین، نتایج بدست آمده از این آزمایشگاه وضعیت کنونی بدن شما را به دقیق‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد.

کیفیت خدمات ارائه شده در این آزمایشگاه بسیار بالا می‌باشد و این امر یکی از دلایل بهترین بودن این آزمایشگاه در ولیعصر تهران است. به همین دلیل، از برتری زیادی در قیاس با سایر رقبا برخوردار می‌باشد. آزمایش‌های پزشکی (نظیره آزمایش خون و…) در این آزمایشگاه در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

میزان رضایت از آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب بسیار زیاد می‌باشد و روز به روز به تعداد مراجعه‌کنندگان آن نیز اضافه می‌شود. این آزمایشگاه از محیطی آرام برخودار است.

6 مورد از ویژگی‌های آزمایشگاه تهران لب

این آزمایشگاه از برخی ویژگی‌ها و مزیت‌هایی برخوردار است که باعث می‌شود شما (مخاطبین) برای انجام تست‌های پزشکی و چکاپ خود ترغیب به مراجعه به آزمایشگاه تهران لب نمایید. در ادامه چند مورد از این ویژگی‌ها بیان می‌شود:

  1. پوشش‌دهی همه‌ی بیمه‌های معروف: همه‌ی بیمه‌ی معروف و شناخته‌شده (چه پایه و چه تکمیلی) این آزمایشگاه را پوشش می‌دهند. لذا، انجام خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه تهران لب از طریق ارائه‌ی بیمه امکان‌پذیر می‌باشد.
  2. نوبت‌دهی آنلاین: این آزمایشگاه از مزیت نوبت‌دهی آنلاین برخودار است. به این ترتیب شما می‌توانید از وب‌سایت خود این آزمایشگاه و سایر وب‌سایت‌هایی که آزمایشگاه تهران لب در آن عضو می‌باشد، برای گرفتن نوبت اقدام نمایید.
  3. گرفتن نتایج آزمایش به صورت آنلاین: از دیگر مزیت‌ها و ویژگی‌های آزمایشگاه تهران لب، ارسال آنلاین نتایج آزمایشات به بیماران و پزشکان می‌باشد. این امر باعث کاهش رفت‌وآمد به آزمایشگاه می‌شود.
  4. محافظت از اطلاعات شخصی مراجعه‌کنندگان: آزمایشگاه تهران لب به خوبی از اطلاعات شخصی بیماران و مراجعه‌کنندگان خود مراقبت به عمل می‌آورد و باعث محرمانه ماندن آنها می‌شود.
  5. برخوداری از امکان آزمایش در خانه و محل کار: یکی از برتری‌های آزمایشگاه تهران لب، توانایی انجام آزمایش در منزل و محل کار شما می‌باشد که بسیار کاربردی است. این یکی از ویژگی‌های بزرگ و کاربردی این آزمایشگاه می‌باشد که منجر می‌شود، برخی از شما مخاطبان که قادر به رفتن به آزمایشگاه و منتظر ماندن در صف‌های طولانی نیستید، از آن استفاده نمایید.
  6. استفاده از تجهیزات پیشرفته: در این آزمایشگاه از فناوری‌ها و تجهیزات جدید و به‌روز استفاده می‌کنند که باعث می‌شود، نتایج تست‌های پزشکی شما دقیق باشند و در مورد صحت آنها تردیدی وجود نداشته باشد.

مجموع این ویژگی‌ها منجر می‌شود که آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب به برترین و بهترین آزمایشگاه در ولیعصر تهران تبدیل شود.

خدمات آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک پزشکی تهران لب

آزمایشگاه تهران لب خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می‌دهد که شما با استفاده از آن می‌توانید، از سلامت خود آگاه شوید و در صورت بیمار بودن، اقدام به درمان خود کنید. در ذیل خدمات این آزمایشگاه بیان می‌شود:

  • آزمایش HPV
  • آزمایش غربالگری
  • آزمایش خون
  • آزمایش‌ بیوشیمی
  • آزمایش سرولوژی
  • آزمایش انگل شناسی
  • آزمایش میکروبیولوژی
  • آزمایش هورمونی
  • آزمایش ژنتیک
  • آزمایش سرطان
  • آزمایش ادرار
  • آزمایش COVID
  • آزمایش تشخیص هویت
  • آزمایش پاپ اسمیر
  • آزمایش پرولاکتین
  • آزمایش سل فری

در کنار این خدمات، آزمایشگاه تهران لب از مشاوره‌ی ژنتیک و سنجش ریسک انواع سرطان نیز برخوردار می‌باشد. همچنین، این آزمایشگاه دارای تست تعیین جنسیت نوزاد، تست PGD و تست PGT  است. شما برای نمونه گیری و انجام آزمایش‌ها نیاز به حضور در آزمایشگاه تهران لب ندارید؛ زیرا این آزمایشگاه می‌تواند عملیات نمونه‌گیری و آزمایش را در خانه و محل کار شما نیز انجام دهد.

روش‌های تماس با آزمایشگاه تهران لب

شماره نوبت دهی: 1650 برای استان تهران و 88709970-021 برای دیگر استان‌ها

فکس: ۰۲۱۸۶۰۸۰۰۱۶

کد پستی: ۱۵۱۱۹۱۳۴۱۶

ایمیل: info@tehranlab.com

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای پارک ساعی بعد از کوچه شهید مهدی اسعدی، پلاک 2173، طبقه همکف

مسیرهای دسترسی با گوگل مپ:

https://goo.gl/maps/1yNcea2Zr6aSgMQR6

مسیرهای دسترسی با نشان:

https://nshn.ir/87_bv_4sNxiH0p

ساعات کاری آزمایشگاه: شنبه تا چهارشنبه از 6 صبح الی 20 شب و پنجشنبه ها از 6 صبح الی 18 عصر

منبع: tehranlab.com
  |   لینک کوتاه : https://iranmedicalinfo.com/?p=10395

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *