0

بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) شهر خمین افتتاح می شود

بیمارستان ۱۴۴ تختخوابی حضرت فاطمه (س) شهر خمین افتتاح می شود
بازدید 47

به گزارش عباس یوسف زاده اظهار کرد: احداث بیمارستان شهرستان خمین از سال ۱۳۸۹ جهت افزایش سرانه تخت‌های بیمارستانی و در راستای سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی دستور کار این اداره کل قرارگرفته بود.
وی افزود: این مهم با تلاش همکاران و ناظرین این اداره کل به سرانجام رسیده و فردا با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور افتتاح می‌شود.
یوسف زاده گفت: این بیمارستان با ۱۴۴ تخت، مصوب و پس از تحویل به دستگاه بهره بردار (وزارت بهداشت) تکمیل و پس از ۱۴ سال انتظار، افتتاح و مردم شهر خمین از خدمات این مجموعه درمانی بهره‌مند خواهند شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در خصوص مشخصات فنی این پروژه بیان داشت: این بیمارستان با زیربنای ۱۱۷۸۵ متر مربع در زمینی به مساحت ۳۱۷۴۵ متر مربع و در چهار طبقه و ۳ بلوک احداث شده و مواردی از روشنایی نرمال و اضطراری، سیستم کامپیوتر، سیستم‌های صوتی، اعلام حریق، احضار پرستار و همچنین ساختمان‌های فرعی تقلیل فشار گاز، ساختمان نگهبانی، ساختمان منبع آب، ساختمان پست برق، ساختمان پست پاساژ، ساختمان امحاء، تصفیه خانه فاضلاب، تقلیل فشار گاز در آن انجام شده است.
وی گفت: برای احداث این بیمارستان اعتباری حدود ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *