0

ترافیک در همه محورهای مواصلاتی کشور پر حجم و روان است

ترافیک در همه محورهای مواصلاتی کشور پر حجم و روان است
بازدید 25

سرهنگ‌سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: امروز ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های سراسر کشور مخصوصاً استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین محورهای شمالی کشور از ترافیک پر حجم و روان برخوردارند.
وی در خصوص ایجاد محدودیت گفت: جاده‌های شمالی در صورتی که سنگینی بار باشد از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه می‌شود که در حاضر تردد روان است.
سرهنگ محبی گفت: توصیه می‌کنیم به مسافرین عزیزی که در حال بازگشت از سفر هستند بازگشت از سفر هستم دو تا سه برابر زمان عادی وقت در نظر بگیرند و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نکنند.
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا بیان داشت: رانندگان استراحت‌های در طول مسیر را حتماً مد نظرشان قرار دهند به خصوص عزیزانی که از محورهای کویری تردد می‌کنند به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را برای خودشان و سایر هم‌وطنان عزیز رقم بزنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *